Doi ani în Germania şi un restart

laptop-1478822_640

Au trecut doi ani. Doi ani de când am părăsit România, aruncându-mă în necunoscutul din Germania. Doi ani de căsnicie în care am avut multe de învăţat şi în care m-am lovit de multe lucruri noi. La doi ani în Germania va veni pe lume al treilea membru al familiei noastre.

Şi totuşi o pauză de aproape un an de scris. Un an în care am lăsat timpul să curgă, nelăsând gândurile să mai staţioneze pentru încă o dată. Un an în care nu m-am mai gândit aşa mult la sufletul meu şi la ceea ce mă pasionează cu adevărat, ci doar la ce trebuie să fac şi responsabilităţi.

Chiar dacă nu am mai scris, m-am gândit la asta. M-am gândit că trebuie să încep din nou. E o parte din mine, e un dar şi ar trebui să nu îl îngrop ci să continui să îl dezvolt. Azi, m-am oprit din nou să îmi amintesc de lucru ăsta. În bucătărie. Cartofii fierb liniştiţi, iar eu iau laptopul în braţe şi degetele aleargă ca pe vremuri pe tastatură. Mi-a fost dor. În acelaşi timp micuţa din burtă îmi dă semnale că e şi ea aici.

Mă simt ca şi când învăţ iar să scriu, reguli de redactare, de compoziţie, la ce trebuie să fiu atentă, aproape ca la început. Un început stângaci, ca un copil care de-abia se ridică şi se ţine de masă pentru a nu-şi pierde echilibrul. Dar dacă nu eşti dispus să înveţi o viaţă întreagă, cu siguranţă te vei opri la un moment dat din a mai creşte pe toate planurile. Important e să nu te opreşti. Iar dacă o faci, să o faci pentru a reflecta, pentru a te evalua.

Eu recunosc m-am oprit acum un an din a mai scrie, însă mă bucur ca acum pot să spun, mă reapuc de treabă.

Am atâtea motive să fiu recunoscătoare lui Dumnezeu pentru toată această perioadă. Aşadar e despre începuturi, din nou şi din nou. Nu neapărat despre Germania, ci despre provocarea de a începe lucruri bune şi a le duce la bun sfârşit. Dacă citeşti aceste rânduri, te încurajez, nu te opri din alergare, nu renunţa. Fie că ai avut o idee şi ai lăsat-o baltă de teamă că nu o vei putea finaliza, fie că alţii te-au descurajat sau pur şi simplu nu ai mai avut chef sau idei, azi poate să fie începutul tău. Un nou restart. Restartul tău.

Citeşte şi Un an în Germania

 

One thought on “Doi ani în Germania şi un restart

  1. Frumos! Cuvinte ce merită apreciere și respect. Sper că este totul bine acolo și că ești fericită. Este pentru prima dată când îți citesc blogul și mă bucur că am făcut acest lucru. Succes în tot ceea ce vrei să faci și îți urez bucurie alături de familie și micuța care este pe drum!

    Like

Leave a Reply

