Când Dumnezeu şopteşte…

Printre cărţile pe care le-am început de curând, se numără şi Victorie în pustie de John Bevere. Într-o seară, în timp ce citeam, am ajuns la un pasaj din Biblie care spunea:

“Nu faceţi nimic din ambiţie egoistă, nici din îngâmfare, ci, în smerenie, consideraţi-i pe alţii mai presus decât voi înşivă. Fiecare dintre voi ar trebui să fie preocupat nu doar de interesele lui, ci şi de ale altora. Să aveţi în voi gândul acesta, care era şi în Cristos Isus.”[1]

Gândul mi-a zburat la un bun prieten şi ceva îmi spunea că trebuie să îi trimit un verset de încurajare. În sinea mea, mi-am zis că e doar un gând, poate să nu fie nevoie, sau poate că nu e un gând de la Domnul. Dar gândul nu îmi dădea pace, aşa că m-am oprit din citit şi am început să caut prin Biblie un verset de încurajare. Dar erau aşa de multe. De unde să ştiu pe care să-l trimit? Aşa că am închis Biblia şi m-am rugat: Doamne, arată-mi ce vrei să îi spun, pentru că nu ştiu. După câteva momente în rugăciune, mi-au apărut în minte cuvintele nu te teme. Singurul verset pe care îl ştiam era din Isaia 41.10: “Deci nu te teme, căci Eu sunt cu tine! Nu te înspăimânta, căci Eu sunt Dumnezeul tău! Eu te voi întări, te voi ajuta şi te voi sprijini cu dreapta Mea izbăvitoare!”

Aşa că i l-am trimis. Nu ştiam dacă are sau nu relevanţă pentru el, dar urma să aflu mai târziu. După circa o oră, mi-a răspuns mulţumindu-mi, şi printre altele am aflat că era oarecum îngrijorat cu privire la viitor, deci cuvintele nu te teme erau chiar cuvintele de care avea nevoie!

Duhul Sfânt şopteşte. El nu ţipă sau vorbeşte, El şopteşte. Dumnezeu nu era nici în vântul puternic care despica şi sfărâma stâncile, nici în cutremurul de pământ sau foc, ci în “susurul blând.”[2]

Dacă vrei să faci lucrarea la care Dumnezeu te-a chemat, dacă vrei ca El să îţi vorbească, fă linişte în viaţa ta, înlătură zgomotul de fundal şi doar atunci vei auzi vocea Lui, vei ştii ce să faci, încotro s-o apuci şi ce anume vrea El de la tine.

[1] Biblia, Filipeni 2:3-5

[2] Biblia, 1 Împăraţi 19:11-13

18 Septembrie 2015

Leave a comment